Kontsad rikuvad rühti


Kui me käime paljajalu või kontsadeta kingades, jaguneb keharaskus võrdselt kandadele ja päkkadele, kuna raskuskese jääb kanna ja päka vahele.

Kui naine paneb jalga madalate kontsadega kingad, siis jaguneb raskus nii, et 40% raskusest jääb kandadele ja 60% päkkadele, mis pole veel väga suur probleem.

Kui aga kantakse kõrgeid kontsi, siis võib raskuse suhe olla palju hullem: mõnede uuringute kohaselt 90% päkkadel ja ainult 10% kandadele.

Mõelge ise, milline koormus langeb sellisel juhul päkkadele! Kontsakingad rikuvad ka rühti: selg läheb liiga nõgusaks ja kõht liigub ette.

Paraku ülistatakse sellist rühti, kuna moetööstuse meelest on see seksikas. Loomulikult on seksikas, kui tööstus selle eest raha saab!

Kuid naistele on see täna näiliselt seksikas, homme selja- ja jalavalude allikas…

2 responses to “Kontsad rikuvad rühti

  1. Ma tavaliselt kontsakingi ei kanna, kuid rüht on hoolimata sellest vale – just kõht ees, selg nõgus, õlad longus – ei ole veel taibanud, et see kuskilt otsast seksikas võiks olla…

  2. Ma olen varajasest teismeeast kontsi kandnud ja pole vist eluski nii seisnud kui sellel kolmandal joonisel. Mul käivad jalad sirgeks ka kontsadel olles, selja nõgususe vastu aitab lapsena tantsutrennis väga kõvasti lihasmällu juurdunud “keharaskus üles!”-korraldus.

    Seda viimast positsiooni (kuigi jätkuvalt modifikatsioonis sirgete jalgadega) olen avastanud enda juures hoopis praegu, kus kannan kontsadeta kingi, aga üks tegelane kõhus laamendab.🙂

    Ma olen märganud, et seksikaks peetakse ikka vaagna-jalgade ettelükkamist, mitte kõhupunnitamist, kui vaadata klantsajakirju ja “punase vaiba” fotosid.

Tänan sind kommentaari eest :)

