Numbrilt +372 3277752 tulev õngevõtmiskõne pakub “tasuta” ravimeid


Olin just Lassiele maininud, et hiljuti lõigatud ige hakkab vaikselt paranema, kui helises telefon. “Helistan teile seoses tasuta valuvaigistite pakkumisega,” ütleb vanem malbe, võiks isegi öelda kaastundlik naishääl torusse.

Tundsin, kuidas mulle veri näkku tuli. “Ravimeid müüte telefoni teel?” küsisin vastu. “Meil on registreeritud loodustoode –  valuvaigistavad plaastrid,” selgitab proua. “Saadaksime tasuta proovimiseks,” tuleb kärmelt ka ettepanek.

“Ma ei osta ei mingeid ravimeid, ega ka loodustooteid ei käest-kätte ega ka telefoni teel. Head aega!” lõpetasin kiirelt kõne.

Seepeale hakkasin guugeldama, mis numbriga tegemist. Esimesena sattusin Delfi naisteka foorumisse,  kus räägiti tüütavatest ja veidraid ravimeid pakkuvatest kõnedest.

Täpsema guugeldamise peale jäi ette Ekspressi artikkel, kus kirjeldati Helvetia Apotheke taktikat klientide võlaorjusesse meelitamiseks. Esiteks pakutakse tasuta ravimit, mida tellides tekib kliendil kohustus maksta. Maksmata jätmisel tekivad viivised. Loost räägib isikliku kogemuse põhjal Hardi Volmer.

Samast teemast on kirjutanud ka Õhtuleht, kus Karksi-Nuia inimesed kurdavad, et Helvetia Direct Marketing meelitab neid ostma rohtude pähe mitmesuguseid toidulisandeid, väites, et need alandavad kolesteroolitaset ja aitavad koguni liigesehaiguste vastu. Tarbijakaitseameti hinnangul ei maksa end petta lasta: ravimeid müüakse apteegis, mitte telefoni teel.

Ma arvan, et kõne, mis minu telefonile saabus oli täpselt samasse masti kuuluv õngevõtmiskatse. Olen kindel, et +372 3277752 numbrilt helistavad petised.

Säästkem ennast!

3 responses to “Numbrilt +372 3277752 tulev õngevõtmiskõne pakub “tasuta” ravimeid

  1. Minul on tekkinud küsimus, kust saavad need helistajad väga privaatseid terviseandmeid, sest kõned tulevad enamasti väga valitult.

  2. Sain vihjeks, et sarnaseid kõnesid on saadud ka numbritelt +3723277643 ja +3723277629.

  3. Mulle ka helistati nr +372 327 762 9,ma ei võtnud üldse vastu🙂

Tänan sind kommentaari eest :)

