Ootamatu abieluettepanek


Eilne päev oli nagu päev ikka. Istusin arvuti taga ja koostasin projekti. Korraga helises uksekell… Avasin ukse ja mind kõnetas kahekümnendates vene keelt kõnelev noormees.

“Tere Katrin. Minu nimi on Stepan. Ma ei tea, kas sa mäletad mind. Ma käisin kunagi koos Andreiga su rõdu remontimas. Panin su rõdule nöörikonksud ja värvisin su rõdu valgeks,” tutvustas noormees.

“Jah, ma mäletan rõdu remontimist, aga mitte sind. Vabandan!” vastasin vene keeles õigeid sõnu otsides.

“Olgu. Pole viga! Asi on selles, et mul on suur mure! Nimelt on mul probleeme elamisloaga ja ma ei taha Ukrainasse tagasi minna. Mulle öeldi, et mind aitaks Eesti kodanikuga abiellumine,” oli mees otsekohene.

“Äää…. Mmm… Ahah…” olin sõnatu. Ise üritasin samal ajal taastada kasvõi ühte mälupilti uksel seisjast.

“Mulle meenus, et kui me rõdu parandasime, siis sul meest majas polnud. Nii ma mõtlesingi, et äkki pakub sulle koostöö huvi. Sa võimaldaksid mulle abielu ja mina annan endast parima abikaasana,” jätkas Stepan. Tundin, kuidas mul veri näkku tõusis.🙂

“Ma isegi ei tunne sind. Ma isegi ei mäleta sind. Andreid mäletan küll, aga sind mitte. Siin võiks hetkel kümme meest seista ja kui nad kõik väidaksid, et remontisid mu rõdu 2010. aastal, siis ma ikkagi ei oskaks seda õiget tuvastada,” suutsin pärast mõningast pausi öelda.

“Ma mõistan, et see on ootamatu, aga mul on abi väga vaja,” jätkas noormees.”Ma oleksin hea abikaasa. Ma pole küll rikas, aga oleksin töökas ja puhtust pidav.”

“Ma ei usu, et saan sulle kuidagi abiks olla, Stepan. Tänan pakkumast, aga ei! Mul on mees olemas. Head aega!” Sulgesin ukse.

Arvata on, et Stepan läks nimekirjas järgmise eestlasest tüdruku juurde. Huvitav, kas selline ukselt uksele käimine võib tõesti sihile viia? Hea julgus peab selliseks ettevõtmiseks olema.

7 responses to “Ootamatu abieluettepanek

  1. julgus juba ise viib sihile.

  2. Kui selline asi leviks interneti teel siis peetaks kohe petuskeemiks. Kas liigitada ukselt uksele käimine samaks? Aga tõsiselt kummaline juhtum😀

    • On jah kummaline. Siiani on veel imelik tunne sees.

      Korra mõtlesin vestluse ajal, et äkki ta on hoopis mingi narkar, kes tahab tuppa pääseda, kuigi ta selline välja ei näinud…

  3. Mõtle, kui armas, töökas ja puhtust pidav. Minu süda oleks kohe sulanud, meheks poleks võtnud, aga kasvõi oma sahvrisse oleks peitnud.😀

  4. Saada siia, mulle kuluks küll ära. Viskaks laudast s¤ta välja ja vajadusel koristaks.

  5. täitsa lõpp…ei kujuta ette mis ise sellise visiidi puhul teeks või mida ütleks…võtab sõnatuks:D

Tänan sind kommentaari eest :)

