Mul on vist imelik muusikamaitse ;)


Kuulasime täna õhtul kodus Eesti Laulu lugusid üle ja tee või tina, no ei meeldi mulle Ott Leplandi võidulugu. Üldse ei meeldi. See on kohutavalt igav. See on karaokeplaatide ja seebiseriaalide läägelt magus romantika. Isegi mitmendal kuulamisel ei suutnud Oti laul mind innustada. Vähemasti jääb tänavuse esindusloo mittemeeldivus alla omaaegsele “Leto Svet” loo piinlikkusele.

Mul pole õnnestunud oma tutvusringkonnas suhelda ainsagi inimesega, kellele Oti lugu südamest meeldiks. Loss Paranoias ja Lenna Kuurmaa lugudega on sootuks teine lugu. Neid kiidetakse.

Eesti laul on mõnikord nagu poliitika – kellelegi ei meeldi võitja, aga ometi hääled kuskilt tulid ju.😀

10 responses to “Mul on vist imelik muusikamaitse ;)

  1. Mina olin üks hääletaja. See lugu ei ole jah just ideaalne lugu, aga ma hääletasin Oti poolt sest, et kartsin, et mõni teine oma koleda, tülgastava, vulgaarse, judinaid tekitava lauluga võiks võita. Nii et igaks juhuks. Lenna laul oli ka nagu viisakas selline. Ülejäänud 8 ei kõlvand kassi saba alla ka mitte😛

  2. ma ka kuulasin mingi päev ja täiega igav pala. teisalt ega Lenna oma oli üsna samasugune, kui niimoodi kuulata. mul oli mõni nn välisvaatleja ka kõrval, neil olid lausa silmad mummus, et mida pala. aga ma suutsin neid hiljem mingite muude paladega siiski ära veenda, et meil osatakse muusikat ikka tegelikult teha küll. ka huvitavat ja head.

  3. Eks omasugune suhtleb ju omasugusega. Kui Ott on lääge ja imal, siis sinu maitse on labane ja lärmakas.

  4. Ja eriti “huvitav” oli see, et Ott oma lugu teistest Eurovisiooni omadest erinevaks pidas… No ma ei tea! Igav lugu tõesti. Lenna oma mulle ka rohkem ei meeldinud, Valedetektor ehk ainuke, mis üdse meelde jäi.

  5. Ainuke normaalne lugu oli muidugi rabbititel. Aga Oti lugu on ju Räpina bussiooteputka taga kirjutatud, kahe bocki vahel, mis sellest ikka. Euroviisul potentsiaali teiste omasuguste seas küll ja selle eest autori ees müts maha.

  6. Mulle ka Oti lugu ei meeldinud. Aga tihtipeale sellised imelikud lood jõuavadki Eurovisioonil kaugele. Ega Lenna lugu poleks ka tegelikult parem olnud.

  7. On ju kulunud ütlemine, et maitse üle ei vaielda, vaid kakeldakse🙂
    Minule meeldis ja kui loo veel väga kõvasti mängima panin-meeldis eriti. Kuna olen Queeni fänn ning nende lugude kuulamine tekitab minus kuidagi “hinge lõhkirebimise” tunde, siis sama tunde tekitas ka Oti lugu.
    Meenutagem norrakate ballaadi ühel aastal (võitis). Ei pea olema sugugi alati mingi tramburai, vahel võiks ka hoo maha võtta. See puhtalt minu arvamus🙂
    P.S.
    Mulle meeldis mõni teinegi lugu, millel hoog sees, aga see seljatas siiski kõik teised😉

  8. Mulle meeldis hoopis August Hunt’i Tantsulõvi🙂

Tänan sind kommentaari eest :)

