Fooliumirevolutsioon ja seemnesõda koguvad hoogu ;)


Meie armas pääminister võttis ACTA osas rahvast mõnitavalt sõna tuues Eestisse uue ja vägagi revolutsioonilise moeröögatuse – fooliumist mütsikesed.

Olen veendunud, et homsel meeleavaldusel, kuhu olen ka ise minemas, kannab nii mõnigi ACTA vastane just nimelt fooliumist peakatet. Ja seemneidki, mis iganes kujul võetakse kaasa. Kui järgi mõelda, siis sõna “seemned” on vägagi mitmeti mõistetav😉.

Huvitav, kas Eestis on kogumas jõudu uus suur revolutsioon  – nimetagem seda siis fooliumirevolutsiooniks või seemnesõjaks või kuidas iganes.

Hetkel valitsevat tavainimeste meelestatust vaadates jääb küll mulje, et varsti pole laulev revolutsioon ainust eestlasi ajalukku kirjutav revolutsioon.

10 responses to “Fooliumirevolutsioon ja seemnesõda koguvad hoogu ;)

  1. kas te mäletate millal viimane kord Eestis meeleavalduse pärast jäeti mõni seadus vastu võtmata või otsus täide viimata?
    Kas sellel meeleavaldusel on mõttet, kui asjasse on Ansip ja reformierakond segatud, minu arvates mitte. Tulge te meeleavaldusele kui palju tahes, ning pange pähe kas või kastrull, ACTA võetakse tõenäosusega 70% vastu.
    Võite lugeda täpsemalt miks mitte minna meeleavaldusele minu blogist.

    • Aga kui mitte minna, siis on nagu alla andmine. Et oleme lollid lambad ja laseme endaga kõike teha!

    • to criticbird
      Asi pole selles, et meeleavalduse pärast midagi muutuks. Asi on hoopis selles, et meeleavaldusi hakkab järjest rohkem ja rohkem olema ning nad lähevad järjest füüsilisemaks. Sest lõhe ühiskonnaklasside vahel läheb järjest rohkem paigast ära. Üha rohkem inimesi jääb vaeseks ja võlaorjusse ning neil pole enam midagi kaotada.

      Sisuliselt ei protestita ACTA vastu vaid korporatsioonide ja “valitsejate” vastu.

      Mitte seaduste vastuvõtmises-muutmises pole asi, vaid selles, et meeleavaldusi ei suudeta varsti enam peatada ega kontrollida.

  2. Ei see pole päris alla andmine, ACTA-ga võitlemiseks on ka teisi viise, noh näiteks digi allkirja andmine leheküljel
    http://petitsioon.ee/ei-acta-le
    Ja teiseks viisiks, ei ole kõige seaduslikum viis, aga efektiivne, kuid nõuab väga tarku inimesi, helgeid päid, et seda läbi viia, see on kübersõda. Ma ei mõtle sotsiaalvõrgustikes mingisuguste mässude planeerimist, ma mõtlen häkkimist.

    • digiallkirja ja häkkimisega valitsuse vastu!?!?!
      Eelmises kommentaaris väitsid, et avalik protestimine on mõttetu. Kas võiksid tuua näite, kus või kuidas digiallkiri on toiminud – midagi muutnud?

  3. Noh, kui nii võtta, siis digiallkiri ja meeleavaldus on võrdväärsed. Esimene toimub anonüümselt, teine toimub avalikult. Võib olla olen mina ainuke, kes peab debiilsuseks hõbepaberist mütsis seista terve päeva -15 kraadise külma käes. Ise teate, teie valik.
    Mina arvan, et vähemalt nende samade oravate blogide häkkimine näitaks neile, et rahvas pole loll, ning on võimeline võitlema. Vabaduse väljakul seismine ei nõua eriti palju mõistust.
    Igatahes mina hakkan nüüd häkkimise käsiraamatut lugema🙂

    • to criticbird

      Lugesin su blogi ja postitust ACTA kohta. Tutvustad ennast, kui blogijat-filmikriitikut. Ja jääb imelik mulje – sa justkui vastandad ennast blogijatele (kes sellesse ACTA-teemasse väga kirglikult on suhtunud) nimetades neid debiilseteks ning rõhutades, et kõik nende protestid (siis samuti ka see, mida nad on kirjutanud) on nagunii tühised ja jõuetud.

      Ei mõista sellist suhtumist blogijalt. Poliitikult – oleks arusaadav. Või kui oleksid mingi “käige-kõik-perse” irvhammas-blogija.

      Aga millest selline põlgus blogijate suhtes?

      See ACTA protest on ainult algus. Üks lüli sellest, mis on tulemas.

      Edaspidi peab sarnaseid proteste järjest rohkem hakkama toimuma, et poliitikud-võimumehed teaksid – rahvaga tuleb arvestada.

      Digiallkiri ja meeleavaldus ei ole võrdväärsed! Meeleavaldust kantakse üle, sellest kirjutatakse. Digiallkiri jääb enamuse jaoks kaugeks ja võõraks. Samuti häkkimine. Kui öeldakse, et firma kaotas tänu häkkeritele 10 miljonit, siis on see enamuse jaoks hoomamatu – suurele firmale võib see summa olla nuusata. Aga avalik meeleavaldus annab järjest rohkematele julgust – ka mina võin midagi muuta.

      Ning veelgi tähtsam asi – et rahvas ise hakkab tänu internetile järjest rohkem aru saama, et niimoodi enam edasi elada ei saa. Maailm peab muutuma. Teised väärtused peavad oluliseks saama. Rahvas peab hakkama ise nõudma, et tehtaks lõpp arutule tarbimisele, raiskamisele ja “peaasi-et-mul-hea-oleks” suhutmisele, sest ressursid on otsakorral, inimkonna kasv ületab igasugu piirid ja kui me ise asja kätte ei võta, siis hakkab toimuma “looduslik valik” – sõjad, vägivald, nälg.

      Seda teavad ka poliitikud ja sellepärast nad tahavadki “kraane kinni keerata”, et meid eraldada ja kontrollida. Et ei toimuks kogu maailmas “araabia kevadet”.

      Ma suhtusin ka ükskõikselt sellesse teemasse (et nagunii Eestis ei suudeta protestida), kuni lugesin teiste blogijate (paljusid) postitusi ning mõistsin – pean minema. Pean näitama, et olen solidaarne nendega, kes on tänapäeval ainuke aus meediakanal.

      Mulle üks sõber saatis eile maili, et kui tüdrukud kirjutavad ja külmetavad-protestivad, siis oleks endal pärast suht sitt tunne – istusin kodus sooja teki all. Kuidas ma pärast endale otsa vaatan? Kuidas ma pärast üldse enam midagi radikaalset öelda või kirjutada võin?

  4. Ma ei vastanda ennast kaasfilmiblogijatega. Lihtsalt neil on teistsugune arvamus kui minul. Ning debiilseteks ma neid ei nimetanud. Kui juba teete, siis mõelge kõik korralikult läbi. Võib olla pole mitte meeleavaldus ise debiilne, vaid Guy Fawkesi maski ja fooliumist mütsi kandmine. Ma olen ise ka väga ACTA lepingu vastu. Aga mul on omad viisid, ACTA-ga võitlemiseks.

    Ma huvitun päris palju infotehnoloogiast, loen teemakohast ajakirjandust. Ning tean, et häkkerid pole ainult 3 cm paksuste prilliklaaside prille kandvad nohikud, kes varastavad firmadelt raha või teevad sigadusi. Vahepeal oli juhtum, kui inimene postitas Youtube video, milles ähvardas Mehhiko kõige ohtlikumat maffiat, sellega, et avaldab kõigi politseinike, piirivalvurite, poliitikute ja muude tähtsate inimeste nimed, kes töötavad maffia heaks. Maffia liidrid tegid nagu anonüümik videos käskis. Kuna viimane tegigi osaliselt seda mida lubas. Vot see on häkker, see kes on võimeline muutma, selliseid inimesi on Eestis hetkel vaja.

    Sa mainisid veel, et rahvas peaks võitlema. Arvad et rahvas viitsib kaua plakatitega seista tänavatel? Ei usu, rahvas kas lööb käega, et nagunii pole tolku või siis muutub rahvas vägivaldseks. Aga siis on tagajärjed väga kurvad.
    Veel ütlesid sa, et kui tüdrukud külmetavad tänaval, siis peaks ka minema, et südametunnistus ei piinaks. Aga ma pole kordagi kuulnud, ega näinud, et inimesed hakkaksid nälgima, loobuksid arstiabist, et niimoodi protestida Aafrika riikides toimuva pärast. Kas Aafrika laste pärast südametunnistus ei piina?
    Olgu, edu teile kõigile kes sinna läksid, Vabaduse Väljakule ma mõtlen, ning loodame, et ACTA ei võeta vastu.

  5. “Kui juba teete, siis mõelge kõik korralikult läbi”
    aitäh, oleks vaid sinusuguseid rohkem:))))

    Võibolla me (tavalised blogijad) ei ole lihtsalt niivõrd suutelised, kui sina? Oleme oma plakatites-loosungites kinni. Ja tüdrukute pärast pole loomulikult mõtet millestki loobuda. Väga arukas mõtteviis sul. Kahju, et ma pole osanud juba algklassidest seda tarkust endasse imeda – oleksin praeguseks juba kaugele jõudnud. Võibolla isegi oma virma teinud.

    P.S. “3 cm paksuste prilliklaasidega” on väga palju ägedaid inimesi, aga sina ei ole äge nendega ega nendeta.

  6. Mad Max, sa loed minu poolt kirjutatus kuidagi moodi välja seda, et ma suhtun kaasblogijatesse väga halvasti, arvad, et pean neid debiilideks ja võimetuteks. See pole nii, lihtsalt mul on teistsugune vaatenurk sündmustele, teistsugune arvamus, mida ma ka avaldan. Ma ei pea protestijaid endast halvemaks. Hoopis vastupidi, inimestel on tahtejõudu, pole lihtsalt kogemusi nende protestidega. Minu arusaamise järgi peaks meeleavalduses osalema vähemalt 1000 inimest, kestma peaks vähemalt paar päeva. Ning meeleavaldajad peavad ennast nähtavaks tegema, ja kogu üritus peaks midagi muutma. Praegu nagu ma aru saan, vastab laupäevane üritus ainult kahele nõudele: oli üle 1000 inimese ja näidati mida taheti.
    PS. 3 cm paksune prilliklaaside all ma mõelnud sõna otseses mõttes, inimesi kellel on prilliraamides 2 odekolloni pudelit, vaid selliseid, kes hoiavad seltskonnast eemale, suhtlevad vähe, on enesessetõmbunud, noh usun, et sa saad keda ma mõtlen. Ma ei pea neid halbadeks inimesteks samuti. Ei saa inimest süüdistada selle eest, milliseks loodus(või Jumal) või ühiskond teda kujundanud on.
    Ning kui tohin küsida, kuidas sa võid järeldada, milline ma olen, minuga kohtumata, minuga konkreetselt suhtlemata, ning mille alusel sa üldse järeldad, milline inimene on? Milline inimene on sinu jaoks “äge”?

Tänan sind kommentaari eest :)

