Piire kompiv taaskasutus


Ma olen alati pooldanud taaskasutust, sest see aitab inimestel raha kokku hoida ja keskkonda säästa, aga minu jaoks ei ole taaskasutus piiritu teema. On päris mitmeid tootegruppe, mida ma iial kasutatuna ei ostaks.

Need ostmise piirid on minu peas, seetõttu ei pea teps mitte kõik inimesed minuga sarnaselt arvama. Näiteks aluspükse, sukkpükse, pesukäsnasid, seljapesuharjasid, pimsskivi, maniküüritarbeid, kosmeetikat ja hambaharja ei ostaks ma kunagi tavatingimustes kasutatuna. Ma ei tea, võib-olla sõja tingimustes või äärmuslikku vaesusesse sattudes ma muudaksin oma arvamust, aga siin ja täna ma neid tooteid pruugituna ei ostaks

Sattusin mõne päeva eest ringi vaatama netimüügi saitidel ja oksjonipaikades ning avastasin, et inimesed müüvad kasutatuna ka intiimelu puudutavaid vahendeid. Neid inimesi pole palju, aga neid on. See hämmastas mind!

Ausalt öeldes tundus mulle väga, väga imelik ainuüksi mõte sellest, et hakkaksin ostma näiteks kasutatud vibraatorit või teistelt üle jäänud libestit. Ka pooliku kondoomipaki või kasutatud sekspesu soetamine tundub ülimalt veider.

Kahtlane tundus minu jaoks juba ainuüksi sellisele kuulutusele vastamine. Helistad inimesele, et teate ma ostaksin teie vähekasutatud dildo ära.  Brrrrrr! Mul ei ole miskit voodielu rikastavate abivahendite vastu. Aga kas on ikka õige neid asju kasutatuna edasi müüa?

10 responses to “Piire kompiv taaskasutus

  1. Ja sobiva hinnaga kontoritooli, mida ma netist tegelikult otsima läksin, ma ei leidnudki. Kasutatud vibraatorid tundus lihtsalt sedavõrd jabur müügiartikkel, et tähelepanu hajus😀 .

  2. Noh, vähekasutatud MEHED lähevad ju kaubaks küll. Miks siis mitte hästi hoitud vibraatorid😉.

    (Just kiddin’ some.):)

    • Võimalik, et probleem on minus endas. Mulle lihtsalt tundub, et on asju, mida mina kasutatuna küll ei tahaks.

      Ja mees pole asi. Tema on arenev ja muutuv inimene. Vahva mehe kõrval on iga päev täis üllatusi.🙂

  3. Äkki on tegemist pigem mingisuguse fetišiga? Oksaneni “Baby Jane”is teevad neiud sukkpükste ja muu intiimkraami müügiga edukalt äri, miks siis meil ei võiks🙂
    Tõsisema poole pealt teadis üks tuttav second-handi pidav inimene rääkida, et aluspesu pidi väga minev kraam olema.Ise ka pesu ega jalanõusid kasutatuna ei sooviks.
    Samas olen näinud, kuidas ka tavalises poes müüjad inimestele pesu ja sukkpükse proovikabiini kaasa annavad. Üsna häiriv teadmine.

  4. Rinnahoidjaid ilma proovimata ei ole eriti mõtet osta jah. Eri mudelid istuvad erinevalt ja erinevate tootjate suurused on ka ikka suts erinevad. Aga 60% naistest pidi niikuinii vale suurust rinnahoidjat kandma, nii et tegelt polegi vahet… Ja aluspükse võib ka proovida, aga siis on viisakas teha seda oma aluspükste peale… mida paljud küll vist ei arvesta (brrr)… aga samas pükse proovitakse õnneks ka vähem kui rinnakaid.. sry offtopicuks läks.

    Aga minu küsimus. Mida tuleks üldse kasutatud vibraatoriga teha? Natuke kummaline on jah mõelda, et seda asja kelletki võõralt kellelegi võõrale edasi anda. Aga samas… lihtsalt prügimäele visata? Kapi nurgas tomu kogumas hoida? Et mis oleks parem lahendus?

    • Võibolla lammutada juppideks, mees saab äkki mõne vajaliku pisikese kruvi või mutri😀 Ma küll huviga vaataks, millest vibraator tehtud on😛

      PS. Eriti huvitav on see, et siin blogis läheb automaatselt kommenteerija nimeks Naine😀 No olgu.

  5. Ju on su arvutist selle nime alt kommitud.🙂

  6. Mul on selline topeltstandard – kohalikust kaltsukast kasutatud aluspesu ostan küll aga netiteel ei ostaks. Selle juures mängib rolli anonüümsus vist😀 Et ma ei tea (isegi mingit varjunime), kes neid varem kandis.

    Kasutatud sekslelusid kindlasti ei osta. Tundub imelik… Samas ma ei tee ka maha kedagi, kes ostab näiteks lihtsalt karbist välja võetud vibraatori. Oma valik.

  7. Müüa võib ju kõike, aga ostjal peab aru olema (variatsioon vanasõnast “tahta võib kõike, aga andjal peab aru olema”). Aga millegipärast on teatud sort inimesi, kes lähevad väga kergesti hasarti, eriti kui midagi müüakse näiteks enampakkumisel. Siis on sportlik huvi see võimalikult ruttu ja odavalt kätte saada ning alles pärast hakatakse mõtlema – oot-oot, miks ma selle ostsin.

Tänan sind kommentaari eest :)

