Tehnikatootjate aus praagitabel


“Vanasti oli muru rohelisem ja taevas sinisem…” kõlab üldtuntud iroonia vanade tänitajate kohta.  Tänapäeva tehnikakaupu ja imevidinaid vaadates tundub iroonia tõeks saavat, sest vanasti pidas tehnika vastu. Vähemalt mõnda aega sai uue ostu üle rõõmustada.

Nüüd ostab tark tarbija tehnikatoote 2-3 kuud enne vajalikku aega, siis jõuab garantiiremontidega tegeleda.  Ja vajalikul hetkel on lootust, et asi on juba töökõlbulikuks parandatud.

Minu viimane (aga kaugeltki mitte ainus viimasel ajal) saasttehnika kogemus on seotud EMT netipulgaga. Vana 4 aastat ausalt teeninud netipulk otsustas ära surra ja tekkis vajadus uue samalaadse vidina järgi.

Läksin siis EMT esindusse ja palusin võimalusi tutvustada. Esimese negatiivse hoiatusena sain teada, et eelmisel korral müüdi mulle netipulga juurde massikampaaniaga netipakett, mille kiirust pulk võtta poleks suutnudki. Seega maksin aastaid paketi eest, mida tegelikult ei saanud. Aga teenuse pakkuja soovitatud paketi sobivust samas kohas soovitatud netipulgaga ma tõesti kontrolida ei taibanud… Pean veel kaaluma, mis ma selle ülemakstud netilepinguga edasi teen. Igal juhul kirjutan EMT-le.

Kahjuks on EMT ainus võrk, mis mu maakohas ja linna  kõrges korteris normaalselt levib. Soostusin ostma uue vidina. Seekord kontrollitult sobiva neti kiirusele.

Töötada sain pulgaga kaks tundi. Pärast seda hakkasin netist välja kukkuma iga 10-15 sekundi järel. EMT tehniline tugi oli nõutu… Paluti hommikul uuesti helistada.

Olen hommikuse kõne osas pigem skeptik. Tõenäoliselt pean kas pulga remonti viima või antakse mulle mõni uus.

Ja nii istun taas kalli pulgaga netivabalt ning blogin telefoniga.

Ausalt, keegi võiks Eestis teha garantiiremontide ja praakide andmebaasi. Siis saaks vähem rämpsu tootvad tehnikatootjad välja nopida ning neid eelistada.

Ma saan aru, et antud netipulga loos pole EMT süüdi. Süüdi on tootja, kes saastpulga tegi, aga vihale ajab olukord küll. Mina olen ju see, kes peab taas esinduse vahet jooksma ja netileingut tasuma…

3 responses to “Tehnikatootjate aus praagitabel

  1. no niipalju kui ma tean, siis ostetakse mingid üsna odavad vidinad sisse ja nende kvaliteet on nagu on.

  2. Sa ähvarda Ebatõenäoliste Muttide Teleühingut. Ütle, et avaldad kurja kirjutise kui asja ei lahendata. Ise tegin seda 10 aasta eest ühele Soome operaatorile ja täna seda operaatorit pole olemaski. Kes neil küll käskis mind seenele saata.

  3. Nimekirja tegemine on mõttetu ajaraisk…sama junn, erinevad tootjanimed, erinevad müüjad….aru eluski ei saa, mis toimub.Tehnikailm on tegelikult pea viimase piirini hukas.

Tänan sind kommentaari eest :)

