Androidide võim


Sõidan praegu trolliga kodu poole.

Kõrvalistmetel arutavad kaksikõed omavahel häälekalt jõulude olulisuse üle, ise samal ajal androididega Facebookis sõnumeid saates.

Kaks istet edasi loeb noormees androidiga kirju.

Minu teine naaber kuulab androidiga muusikat.

Mina toksin blogipostitust…

Kokku sõidab trolliga seitse inimest. Kui seitsmest neljal on androidid, kas trollis on siis androidide võim😉 ?

7 responses to “Androidide võim

  1. See on veel demokraatia.
    Aga kui kõigil seitsmel olnuks android, siis nimetet seda juba androidkraatiaks.
    Huvitav küsimus tekkis – kas trollijuhil oli taskus iPhone? 😀

  2. Ma olen vist üks vähestest, kes endiselt arvab, et telefonid on helistamiseks, sõnumite vahetamiseks ja heal juhul ka pildistamiseks mõeldud.😀

  3. Ma jälle ironiseerin selle üle, et mul on kaks Symbiani.
    Või on need hoopis mobiiltelefonid, millede opsüsteemiks on Symbian/Android.
    Läpakaid me ju Windowsiteks/Ossideks ei nimeta …

  4. Ma ei otsinudki kuskilt mingit vastuvaidlemist.🙂 Pigem teeb nalja see, et ma olen ajast nii maha jäänud. Nagu vana oleks või miskit..😀

Tänan sind kommentaari eest :)

