Riietest vabanemine


Tänane hommik oli mulle mulle suureks vabanemiseks. Nimelt, andsin ära neljateistkümne tavalise prügikoti jagu rõivaid. Sõbrants lisas minu asjadele juurde enda rõivad ja viis need seejärel autoga taaskasutuspoe kogumispunkti.

Olin rõivaid säilitanud erinevatel põhjustel: lootnud kaalulangust või olnud nostalgiline, aga eile õhtul tegin otsuse, et aitab. Jätan alles maksimaalselt ühe kasti jagu kõrvale pandud suviseid rõivaid ja vaid need kõrvale pandud talveriided, mida päriselt aeg-ajalt kasutan.

Koristasin ära ka oma igapäevase kapi sisu ning praakisin sealt välja esemed, mida ma polnud kandnud vähemalt kuus kuud.

Kui kotid ära sai viidud, valitses kappides kord. Ahjaa, ruumi oli ka palju, palju rohkem. Kogu mu tubane rõivavalik mahub nüüd ära kolme riiuli peale. Sain juurde kaks vaba riiulit ja pooltühja panipaiga.

Ma olen alati uskunud, et inimesed vajavad mõningaid asju, et paremini elada, mitte ei ela, et asju saada ja neid omada. Üleliigsetest asjadest loobumine on heas mõttes vabanemine!

6 responses to “Riietest vabanemine

  1. Ma suutsin kolimise käigus vähemalt pooltest riietest vabaneda. Täiesti uskumatu, et tegelikult ei ole üldse nii palju asju/riideid vaja, kui neid kogunenud on.
    Kuigi nüüd ma kahetsen, et nii julm olin ja mõned paarid teksasid ära “viskasin”. Umbes nädal peale seda otsustasid mu kaks senist lemmikpaari otseloomulikult katki minna😀

  2. Oeh, ma ei kujuta ettegi, mis meil saaks, kui ma kappe kukuks rookima – viie inimese ülearust kraami on kohe kindlasti rohkem… Ja samas me tassime pidevalt paari kilekoti kaupa Humanasse, see meil siinsamas lähedal… Võitlus nagu seitsmepäise lohega….

  3. ma tegin kevadel karmilt puhtaks kapi. aga nüüd täitub vaikselt ikka.. sest ma endiselt külastan kaltsukaid. ja ma olen ometi kriitiline ostja.

Tänan sind kommentaari eest :)

