20 nostalgilist hetke – VOL1


Viimastel aastatel olen kuulanud palju eestikeelset muusikat, aga see pole alati nii olnud…

Kui mõelda, millised 20 lugu, mulle suvalises järjekorras meenuvad ajast, kui 20 eluaastat polnud veel täis tiksunud, siis siin need lood on.

Ja see ei tähenda, et need oleksid ainsad lood või või absoluutsed lemmikud olnud. Need on lood, mis meenusid ja miskit tähendasid… Ja mõni lugu on päris naljakas🙂

1. Lugu, mille sõnu ma ei mõistnud, aga mis mind lummas.

2. Tanita Tikarami muusika oli miski, mille nimel oleksin aastate eest tahtnud küünlad süüdata ja mustas kleidis liivarannal tuult püüda…

3. Lugu, mida vaadates jättis süda lööke vahele. Ka aastaid hiljem on nähtud emotsioon meeles… Esimene emotsioon meenub tänaseni!

4. Kui süda vajas tröösti…

5. Selle loo pühendan Terjele😉 . Ta teab küll miks😀😀😀

6. Kui juba R.E.M., siis üks absoluutsetest lemmiklugudest… R.E.M. meeldib mulle siiani väga…

7. Kommentaarideta…

Ja tänud Raidole, kes kinkis mulle omal ajal The Cranberries kasseti, mida sai lõputult kuulata.

8. Polnud klubiõhtut ilma selle loota… Jah, ka mina olen klubiperioodi üle elanud😀 .

See laul on pühendatud Raulile, Ketlinile, Maigile, Kristerile ja teistele, kellega klubides aega sai veedetud. Ja loomulikult ka Merlele, kes tänu sellele loole elu armastuse leidis ja siiani õnnelik on🙂 .

9. Sting kuulus mu absoluutsete, üliabsoluutsete lemmikute hulka. Ja ta meeldis mulle ka maailmavaate poolest. Mulle meeldis ja meeldib siiani nii Stingi vanem kui ka uuem muusika.

10. Kui oli vaja enesekindlust (nt enne kohtinguid), siis sai sellist muusikat kuulatud…😉 Tina Turner meeldib mulle siiani ka tegutsemise poolest. Ta hakkas vastu vägivallatsevale mehele, olenemata avalikkuse tähelepanust.

11. Väga-väga-väga-väga-väga…

12. Veidratel päevadel tahaks öelda… Tegelikult kuulasin Björki söögi alla ja söögi peale. Ja Björk on siiani hea 😀 .

13. Olid ajad🙂

14. Sai kuulatud üha uuesti ja uuesti… Mul oli siinkohal raske valida lemmiklugu Eltonilt, sest ma pidasin aastaid teda oma esikümnesse kuuluvaks lemmiklauljaks…

15. No ja loomulikult midagi romantilist😀 .

16. Endiselt vaimustav. Kui “Yesterday” tundus mulle alati depressiivse lauluna, siis “Imagine” on elujaatav.

17. Ei saa mainimata jätta…

18. Kui sa seda lugu ei teadnud, siis polnud sind olemas😀 . Tantsukursustel oli noortel valsist suva, lambada oli ainus, mida õpetajalt nõuti…

19. Niisama…

20. “Olen vaba!” tunde jaoks…

4 responses to “20 nostalgilist hetke – VOL1

  1. Aitähhhh selle postituse eest!! Ma küll alles siin 20-dates, aga nostalgia siiski.🙂

  2. Tänan. Nii palju minu lemmikuid ka.

  3. Me olime ilmselt samal ajal noored ja klubides. Nostalgia tuli peale, tahaks jälle olla 20 ja käia ülikoolis, kaks-kolm klubiööd nädalas! Kuigi, jah, siis jälle sai oodatud õnnelikku abielu ja lapsi, mis praeguseks olemas… aga kauni tudengiarmastusegi tõid need laulud meelde. Tänu hea postituse eest.

Tänan sind kommentaari eest :)

