Rämpsposti saatmine kinnistab eelarvamusi


Kuna ma ei salli postkaste ummistavat rämpsposti – tahan ise otsustada, millist reklaami tarbin – siis olen oma postkastile kleepinud sildi “Ainult tellitud postile”. See on mu teadlik otsus ja ootan reklaamijagajatelt selle sildi aktsepteerimist.

Enamasti probleeme pole. Kuid mõnikord tekib tunne, et flaierite jagaja on kas pime, kirjaoskamatu või umbkeelne. Või on firma, mis palus lendlehti jagada lihtsalt ülbe. Nagu eilegi!

Koos arvega oli mu postkasti maandunud McDonaldsi reklaam, mis kutsus mind ostma erinevaid kiirtoidu roogasid ja jooke.

Ma saan aru küll, et lendlehti jagab mõni selleks palgatud inimene. Firmal ei pruugi jagaja võtetest aimugi olla. Aga mu peas tekkis sellegipoolest koheselt seos: räpspost rämpstoidu pakkuja poolt… “Rämps” oli see sõna, mis vägisi mõttesse trügis!

Mitte, et ma enne oleksin Mäksi toiduvalikust just hästi arvanud, tekitas järjekordne postkasti risustamine veel ühe negatiivse seose. Maine ei langenud seejuures mitte reklaami jagajal, vaid sellel firmal, kelle reklaami jagati.

Ma saan aru – see on kõigest lendleht. Aga ikkagi. 🙂

Pildistas Katrin Lipp.

Lausejupp "rämpspost rämpstoidu pakkujalt" tuli esimesena mõttesse🙂

One response to “Rämpsposti saatmine kinnistab eelarvamusi

  1. Minu meelest täitis reklaam ju igati oma eesmärgi!
    Teadsid enne, mis on rämps ja nüüd said sellele veel ühe kinnituse. “Olen See Firma ja teen endiselt rämpstoitu!” Miinus ja miinus annavad kokku plussi!
    Mitte et selleks nüüd just paberit oleks vaja olnud raisata…

Tänan sind kommentaari eest :)

