KÜLALISPOSTITUS: Alkoholireklaamist


Tere. Minu nimi on L@SSIE ja ma olen alkohoolik. Kirjutan Katarina blogis esimest korda.😀
_______________________________________________________
Niisiis. Alkoholireklaam. See on vaid üks osa kõigist võimalikest reklaamidest.
Reklaam on iseenesest oma olemuselt tüütu, ressursse raiskav, tüütu ja üldiselt ka mittevajalik.
 
Vanemad kaaskannatajad mäletavad veel vana head nõukaaega, kus olid vaid üksikud reklaamid: “Töö, rahu, sõprus!” , “Слава КПСС”, “Viime täide viisaastaku plaani”. Neid oli nii mõnusalt vähe, et need ei mõjunud tüütavana. KPSS slavade aeg sai läbi ja nüüd reostab iga vähegi midagi tootev firma meie füüsilist ja vaimset keskkonda oma reklaamidega.
 
Minu arvamus on, et kõik reklaamid tuleks keelustada. Kui toode on piisavalt hea, siis seda ostetakse niikuinii. Tänulik tarbija jagab kiitust.
 
Alkoholireklaam ei pane mind ei vähem ega rohkem jooma. Ma tavaliselt ei vaata üldse reklaami. Vat mul on selline kapitalistliku kogemusega inimese pilk. Mis on treenitud reklaamist mööda vaatama. Kui pole tahtmist, siis vaatan mööda ka tasuta pakutud alkoholipudelist. Ja unistan absoluutselt reklaamivabast elumudelist. Ma ei ole tarbimishoolik.

4 responses to “KÜLALISPOSTITUS: Alkoholireklaamist

  1. Mõni inimene on kergesti mõjutatav ja võtab tihti massikommunikatsioonides reklaamitavat puhta kullana.Tulemus järgmine-jalad selga ja stuffi ostma….. samas jälle 90% kindel, et kui poe riiulil on reklaamitud ja reklaamimata kaup, võtab inimene ikka selle, mis reklaamist silma jäänud, eriti kui hinnad suhteliselt sarnased on…

  2. Põhimõtteliselt jagan arvamust reklaami kohta. Samas aga oleksin ilma reklaamita viimaste kuude jooksul mitusada eurot vaesemaks jäänud, sest ka reklaam tahab tõlkimist ja tuunimist. Tänagi laekus sellest mu arvele füüri.

    Usina alkoholi tarbijana pole kunagi alkoreklaamist praktilist kasu saanud. Kui juba ise ei tea, millist kraami juua tasub, on parem üldse mitte juua.

  3. Pingback: Vahetuskaubast nii ja naa | KATARINA MÕTTEKODU

  4. Mina mitte-professionaalse alkoholitarbijana saan küll reklaamidest kasu. Kuna mulle maitseb mitut sorti õlu, siis saan ma postkasti topitud reklaamist järele vaadata, et millises minu lähipoes mulle sobivate markide hulgast noosi soodsaimalt saab.

Tänan sind kommentaari eest :)

