Mida tähendab sinu nimi?


Võta oma nimi ja hakka moodustama sellest anagramme. Vaata, kas midagi läheb kokku ka sellega, kes sa päriselt oled? Või tee seda mängu naljaga pooleks. Tulemus on nuputamist väärt!

Mida eesti keeles minu nimest teha saab?

  • Arp piltnik  – Pildimasinaga ma kaadreid võtan ja see väga meeldib mulle.
  • Kappi lint R  – Dmitri Linter mulle tõesti ei meeldi!
  • Karl IT nipp – IT-tarka Karli ma ei tunne🙂 , vähemalt veel ei tunne.
  • Karli T nipp – Tundub, et patsiga poiss oskab ka teed teha.
  • Katril nipp – Nupukad reas…
  • Lapik T pirn – Äkki ma leiutan pirnikujulised teepakid või lapikud tänavalaternad…
  • Liin TP park – Võib-olla tähendab see trollipargi trollidega pargis käimist?
  • Lipik pant R – Saan endale mõne pantripildiga lipiku või olen ise salajane panter…
  • Lipnik part – Äkki hakkan tulevikus sõduritele loodusteaduseid õpetama?
  • Lp kirp Anti – Mida iganes see tähendab?
  • Napp kiri TL – Et saadan napi kirja teele?
  • Nii tark LPP – Näiteks “nii tark leekivalt punase peaga”
  • Pakt pirnil  või pirn paktil– Jälle pirni teema… Lausa rahvusvahelise lepinguga pirni teema…
  • Palk printi – Hakkan raha printima? Või arveid?
  • Papriklint – See lihtsalt kõlab hästi… Paberist paekallas?
  • Pint karpi L – Mingi muu pint, kui õlu. Selle sõber ma pole.
  • Plika print – Jälle printimine… Mhh, naiselikud koopiamasinad? Raamat naistele? Teen trükikoja?
  • Priit plank – Viimati suhtlesin Priitudega 10 aastat tgasi…
  • Ripplantki – Kalanaiseks hakkan ka, vähemalt nii tundub…
  • Tipp nr kali – Oskan tulevikus hästi kalja teha.
  • Tipp nali kr – Äkki tuleb kroon veel tagasi?
  • Triin kapp L – Kõlab nagu kapell. Hakkan mõne kena Triinuga koostööd tegema… Tulemuseks on lausa jumalik kooskõla ja puhas muusika😀 Vaevalt, et ma mõne Triinuga kapis pean olema.
  • Triip plank – Aitan Tom Sawyer’il aeda värvida või leian mõne Tabula rasa.

Mida inglise keeles minu nimest teha saab?

  • Pink lip art  – Roosa kunst, eksole…
  • RIP lip tank – Jätan hüvasti sõjakate teemadega.
  • Pink April T – Joon aprillis roosat teed.

Mida siit järeldada? Mitte midagi! Aga mõtlemist virgutab sama hästi kui ristsõna!

2 responses to “Mida tähendab sinu nimi?

  1. Üks anagramm on ühe geopeituri nimi…

Tänan sind kommentaari eest :)

