Täna teen ma Peeter Paani


Ma süütan küünlad ja kujutan ette, et mu päriselt ka hea vaatega koreter on tegelikult üks suur saal, kus on kamin ja kamina ees valge linaga kaetud tammepuust laud. Laua ääres on mugavad, aga veidike kulunud ilmega toolid. Toolide pärast ei pea muretsema, need on sellised pehmed ja keha järgi vormitud.

Laud on kaetud hea toiduga. Seal on kõike, mida soovida võib. Eriti tahaks juunikuiseid maasikaid, vanaema tehtud krõbeda koorikuga saia ja ahjukartuleid – selliseid kuldkollaseid sibularõngastega.

Kui kõht on täis, kuulaksin vanapärast muusikat ja jooksin klaasi head aga noort veini. Mulle meeldib, kui vein ei ole kuiv, vaid hoopis värske ja veidi magusa alatooniga. Tammevaadi asemel eelistan maitses tunda hoopis puuvilja.

Ma kujutan ette, et klaasi oleks mõnus ka kokku lüüa. Aga ma ei taha täna kuulda suurt jutuvadinat. Pigem eelistaksin teadmist, et ma pole ruumis üksi. Eelistaksin olla koos inimesega, kellega koos tohib olla ka vait.

Just nii ma Peeter Paani teeksingi. Ilma teleka, ilma murede ja ilma kohustusteta. Head mõtted ja lõõgastus.

Tänan sind kommentaari eest :)

