Maxima terakandjad VOL2


Eelmise raseerijate teemalise postituse kommentaaride vastuseks.

Toote nimi, mida kritiseerisin: Teril Comfort Plus, Lady 5

Levitaja on Maxima Eesti OÜ, seega ei nimetanud ma Maximat asjata.

Lubadus pakendil: “Mittelibisev vars tagab meeldiva ja mugava raseerimise. Kahe teraga raseerija tagab iga päev kvaliteetse raseerimise.”

😦

This slideshow requires JavaScript.

2 responses to “Maxima terakandjad VOL2

  1. Aitäh selgituse eest.

    Tähenärimise mõttes ütleks siiski, et nüüd sul teatud mõttes vedas selle levitajaks olemisega, sest eelmise postituse kirjutamisel sa seda ei teadnud (või vähemalt ei väljendanud).🙂

    Ega ma muidu poleks hakanud norima selle kallal üldse, ainult et viimasel ajal on käimas justkui mingi kampaania Maxima vastu. Juhuslikult minu elukohale lähim pood on ka üks Maxima, kus mul negatiivset kogemust on küll väga vähe olnud. (Kunagi aastate eest kampaania ajal proovitud üks Optima Linija või oli küll konkurentsitult elu jubedaim või, kohe oksele ajas.) Kindlasti võib mõnes muus nende poes asi hullem olla, kuid kuna endal pole aastate jooksul nendega üldiselt jamasid olnud, tüütab natuke ära see pidev hala nende teemal. Näiteks sain eelmisel nädalal Rimist mädanenud kartulitega koti, paari kuu eest Prismast halvaksläinud keefiri jne, nii et kindlasti ei ole Maxima see üks ja ainuke probleemidega kett. Ma kindlasti ei poolda nendepoolset müüjate ekspluateerimist, millest viimasel ajal palju räägitud — samas aga olen aja jooksul lugenud päris sarnaseid kaebusi ka muude kettide kohta. Nii et…

    Vabandust, et nüüd nii pikalt seletan siin — lihtsalt tekkis sinu eelmist postitust lugedes vajadus natuke neid kaitsta (kui mitte kogu ketti, siis vähemalt oma kodu-Maximat :)).

    • Mul ei ole Maxima vastu midagi. Näiteks rahanapil ajal on nende hinnatase mänguruumi pakkuv. Ja neil on ka häid tooteid…

      Ma tegelikult arvasin juba seda postitust kirjutades, et tegemist oli nende maaletoodud või edasi müüdud või toodetud kaubaga, kuna oma valiku kõrvale lasevad nad vaid tuntud brände.

Tänan sind kommentaari eest :)

