Julge hundi rind on mitmeeurone


Ma pidasin inimesi, kes raha ei julge oma tarbitud kraami eest küsida, millekski linnalegendi laadseks, aga võta näpust, sellised kodanikud on täitsa olemas.

Helistas mulle täna hommikul Mustamäel elav tuttav naisterahvas K. ja kurtis, et raha on majapidamises absoluutselt otsas, aga laenata ka ei taha. Viiks kahe aasta taara ära, aga ei julge. Et äkki ma tulen julgustuseks kaasa. On ju absoluutselt piinlik minna taarakottidega Prismasse ja pudelid-purgid rahaks teha. Aga mina kui keskkonnast hooliv inimene seda vast ei pelga…

Arvasin, et mis see paar kotti siis ikka ära ei ole ja olin mõtlemata nõus. Kohale jõudes olin hämmastunud, sest peaaegu terve lastetuba oli muudetud taarahunnikuks. Viisime ära 8 suure musta prügikoti ja  4-5 pappkasti jagu taarat.

Kurb oli kogu selle ürituse juures asjaolu, et paljud pudelid olid aegunud maksemärkidega ja automaat neid enam vastu ei võtnud.

Pere koolieelikust lapsuke sai pärast taaraviimise üritust endale oma toa tagasi🙂

Tänan sind kommentaari eest :)

