Unenägudest


Ma nägin kunagi unes, et olen kurvalt ühe vana talumaja tagatoas. Pisikest akent katab päevinäinud kardin ja seina peal on suurt maakaart. See oli väga selge unenägu, mille ma panin oma päevikusse kirja. Mõned päevad hiljem kirjutasin päevikusse peatüki, kus kirjeldasin oma tulevast😀 Ma olin tollal 13 aastat vana. Kuus aastat hiljem seisingi täpselt sellises toas ja olin just aru saanud, et suur osa sellest, mida ma arvanud olin, on vale. Mu südame oli murdnud mees, kes oleks justkui mu teismelisena kirjutatud päeviku kaante vahelt välja astunud.

Mõni aasta hiljem nägin unes, et mu tolle hetke parim sõber sai surma. Ta ronis mingisse vanasse majja ja sai nuga. Nuga löödi otse südamesse. Mõned kuud hiljem sai too sõber teada, et põeb üht nakkavat haigust ja ma hakkasin teda kartma. Ma käisin arsti käest haiguse kohta uurimas ja tohter hirmutas mind nii kuis oskas. Kui mulle mõistus pähe tuli, olime sõbraga üksteisest nii palju võõrandunud, et endine lähedane sõprus jäigi minevikku. Tegelikult mu hirm ja kahtlused purustasid sõpruse, mille laadset mul elus rohkem võib-olla ei tulegi.

Rasedana ma nägin unes, et mu lapsel on pea tagurpidi. See unenägu hirmutas mind alati kohutavalt. Pärast lapse sündi sain aru, et mu pereelu oli muutunud igaveseks. Ja kõik mu illusioonid purunesid tasapisi. Mu elu oligi pööratud pea peale.

Eelmisel aastal nägin unes inimest, kellega me tollal veel üsna vähe suhtlesime. Mäletan sellest unenäost tema pilku ja vahetatud lauseid. Imestasin, et huvitav küll, miks ma just teda unes nägin. Nüüd suhtleme tihedalt.

Hiljuti nägin unes minu kohta veidrat (aga olemuselt mitte halba) olukorda. Unenäost endast ma siinkohal pikemalt kirjutada ei tahaks🙂 .  Nüüd mõtlen taas, kas mu alateadvus tahab mulle läbi lillede jälle miskit öelda või oli see niisama tekkinud sürr päeva kokkuvõte…😀

Tänan sind kommentaari eest :)

