Naistest ongi raske aru saada


“Kuule näkk, oota korraks!” kõlas eile Mustamäe Linnosavalitsuse ees hõige, kui olin parajasti poodi suundumas. See on pöördumise viis, millele ma enamasti ei reageeri.

“No krt küll, Katrin oota siis!” jätkas gravitatsioonijõudu trotsiv meesisik minuga suhtlemist. Kuna mängu tuli juba mu eesnimi, siis jäin seisma ja üritasin välja mõelda, kas ma peaksin seda kolmekümnendates meest teadma.

“Kuule, Kata… Ega sa ei pahanda, et ma su Peetrit päevakese kauem kinni hoidsin? Meil oli lihtsalt väga lõbus pidu,” jätkas mees mu õlgadest kinni võttes.

“Eee… Peetrit? Ma ei tunne Peetrit. Ma ei ole Peetri naine. Ma tegelikult ei tunne sind ka!” vastasin ja üritasin turske meesisiku haardest vabaneda.

“No ära nüüd piparda, krt. Kui oled pahane ütle välja!” vastas mees.

“Saad aru, ma ei tunne Peetrit. Ma ei ole Peetri naine. Ja ma ei tunne sind ka.” Tundsin ennast juba üsna närvilisena.

“Mida kuradit, ma käisin su esiktite tähistamiselgi. Ära mängi lolli!” sai mees silmnähtavalt tigedaks.

“Mu nimi on küll Katrin, aga ma ei ole Peetri naine. Ma pole kunagi ühegi Peetriga koos elanud. Mul ei ole Peetriga last. Ma tahaksin nüüd koju minna. Sa ajad mind kellegagi segamini!” üritasin selgitada.

“Ah krt, mine … Mina teist naistest aru ei saa. Eelmisel aastal kargasid mulle ninna, et ma käin sinust ülbelt tänaval mööda ja nüüd mängid idikat, et sa ei tunnegi mind. Ma pean Petsiga rääkima. Ta peaks sulle kombeid õpetama, raisk.”

“Olgu, mine räägi Petsiga. Mul on kiire. Nägemist!” kiirustasin ruttu minema.

5 responses to “Naistest ongi raske aru saada

  1. Ha ha! Mäletad, mulle ka kunagi üks kaunis tige näitsik helistas ja nõudis Matit. Ta ei uskunud, et Mati vana number on minu kätte sattunud (nii ju ikka juhtus nende kõnekaartidega, kui kaua numbrit ei kasutatud, siis anti lihtsalt järgmisele). Lõpuks ütlesin talle, et Mati on loomaaias, siis jäeti rahule🙂

  2. Äkki oleksin ka pidanud oma esiklapse väidetava isa kontakte küsima.🙂

  3. või alimente😉

Tänan sind kommentaari eest :)

