Totaalne elurütmimuutus üllatas


Eile kohtusin ühe vahva tuttavaga, kellega meil tööalaselt on üsna sarnane asi ajada. Tööjuttude lõpedes sattusime rääkima inimsuhetest. Selgus, et ma pole ainus, kes on hiljuti avastanud ennast “totaalsest elurütmimuutusest”.

Ma olen aastaid elanud väga ratsionaalset elu, mis koosneb konkreetsetest kohustustest ja kindlatest kellaaegadest. Rutiin suure R-ga. Rutiini vahele kuulusid mõned sõbrad ning mõnikord ka kiindumised, aga sel aastal juhtus midagi ootamatut.

Ma tundsin juba kevadel, et ma pean ellu tooma mingi uue liikumise. Soov mässata oli meeletu! Esiteks proovisin muuta elukohta (see soov on mu peas juba aastaid keerelnud), aga plaan ei õnnestunud.

Augusti alguses tundsin, et erinevalt kevadest olin ma 100% muutuseks valmis. Ja järsku kõik need uued emotsioonid ja sündmused vallandusidki. Need viisid mind endaga kaasa.

Tulemus oli ootamatu. Nimelt otsustas seepeale hoopis minu ratsionaalsus puhkusele minna🙂

Nüüd kuu aega hiljem olen taas tagasi jõudmas töölainele.

Eile arutasime tuttavaga, et selliste emotsionaalsete avanemisperioodide puhul ei tohiks inimesed “pärast mõistusele tulemist” taas koheselt 100% töösse mattuda, vaid tuleb õppida elama kuskil vahepeal. Siis ei tule härra Rutiin uksele nii kõvasti koputama.

Ma tundsin ennast viimati samamoodi aastakümne eest. On väga kosutav surnud punktist taas väljas olla.

Tänan sind kommentaari eest :)

