Vähem on rohkem


Täna pidasin maha olulise vestluse oma lisatöökohas ja jõudsime vastastikkusele kokkuleppele, et ma lõpetan seal kuu aja pärast töötamise.

Ma peaksin olema kurb, et sissetulek väheneb, aga tegelikult olen ma rõõmus.  Ma tundsin juba kevadel, et mu elus pole korda. Et liiga palju asju on korraga teha. Või tegelikult isegi mitte liiga palju, aga liiga erinevaid asju. Ja see pole tööandjate süü.

Viimasel pikemal töökoosolekul aga tekkis mõte, et äkki peaksin ikkagi selle koha ära andma. Ma arvan, et seda tööd, mida mina alguses tegin veerandi kohaga ja  mille eesmärgid on oluliselt muutunud alates sellest ajast, kui ma tööle tulin, peaks tegema keegi särasilmne entusiast, kes saab pühendada terve oma tööaja just sellele projektile.  Väärt koht, väärt eesmärk peaksid saama innuka ja ajarikka tegija.

Lõppkokkuvõttes võidavad kõik. Mina võidan aega tegeleda põhitööga ja võidan korda töökorralduses. Tööandja saab pühendunuma töötaja.

Ma olen rõõmus, et selline otsus tuli.🙂

Tänan sind kommentaari eest :)

