Sain tünga


Eile õhtul sain aru, et olen saanud tünga. Nimelt helistas nädala eest näitsik ja pakkus mulle tasuta geograafia teemalist kirjandust.  Geoökoloog nagu ma hariduselt olen, ei saanud ma ju jätta sellist võimalust kasutamata.

“Jah saatke!” lubasin kergelt. Ise veel imestasin, et miks mulle.

Sain kirja, mis kutsus tellima geograafia kogumiskaarte, mille esimene näidissaadetis oleks tasuta. Kaasa kink ja puha. Iga saadetis paraja raamatu hinnaga.

“Sellise naiivsuse eest paras mulle,” mõtlesin kirja lugedes. Kui esimene tunne ütleb, et asi on imelik, siis ta seda ka on. Vana tõde ju!

Nüüd on oodata, et uued usinad müügineiud hakkavad tegema kõnesid. Korra sai ju jah öeldud.

Aga samas 10 punkti nutikuse eest viimasele helistajale. Mind pole ammu telefoni teel lõa otsa saadud. Ja mulle paras, et uskusin tasuta lõunate võimalikkusesse.

Kaarte ei telli sellegipoolest. Loobun ja seda tasuta🙂

2 responses to “Sain tünga

  1. Ilmselt sain samasuguse pakkumise nüüd kolmapäeval ja oskasin kohe ära öelda. Ma ei saanud päris täpselt aru, mis 15 kaardi komplektist see noor mees rääkis aga minus äratas ohutunde firma nime kuulmine(IMB Baltic või midagi taolist). Olin ka varem postkastist leidnud kaardikomplekte, mis olid küll kirevalt pakitud aga absoluutselt mõttetud.
    Kõige kindlam vastus telefoni teel tehtud pakkumistele ongi nüüd “EI” öelda. Eriti pärast seda kui emateab.ee või Directa OÜ hakkas telefoni teel kataloogiga liitumise lepinguid sõlmima. Firmade jaoks on pettuse skaala teine, sest nende jaoks on kulu 5000 krooni + käibemaks “teenuse” eest.

  2. Pingback: Septembris kirjutasin keskkonna teemadel | Lapsuliblika blogi

Tänan sind kommentaari eest :)

