Imetabane Eesti meditsiin


Helistas mulle täna hommikul sõbranna, kes vajas hädasti ärakuulamist. Nimelt oli ta oodanud oma aega naistearsti juurde juba peaaegu kaks kuud. Eile helistati polikliinikust ja öeldi, et tohter läheb ennast koolitama ja uus aeg on pakkuda…. üllatus-üllatus… peaaegu kahe kuu pärast.

No küsis siis neiuke, et kas saaks ka mõne kiirema aja, et neli kuud arsti aja ootamist kisub nagu natuke liiga pikaks. Selle peale küsiti vastu, et kas on oluline probleem ja anti ikkagi aeg kahe kuu pärast.

Sõbranna olla seejärel kurtnud oma muret siis perearstile, kes soovitas minna valvearstile või tasulisse, aga hoiatas, et valvearsti külastus võib tähendada kuni 4-5-tunnist ootamist.

Täna hommikul valvearsti juurde minnes hädalisel vedas, sest tohtri juurde õnnestus saada 20 minutiga. Sattus vaiksem hetk olema vist.

Olen sõbrannaga päri, et naistearst ei tohiks olla koht, kuhu tuleb neli kuud oodata oma aega. Nelja kuuga võib mida iganes juhtuda ja areneda.

2 responses to “Imetabane Eesti meditsiin

  1. See on paraku olukord, milles olen ka ise olnud. Mul juhtus nii, et number anti ette 6 nädalat ja just sellel päeval, mis ma arstile minema pidin, tuli ette tööreis. Seega ootas mind uue numbri võimalus 6 nädala pärast…

  2. Ainult sellepärast ma läksingi üle erakliinikusse ja olen praegu juba seitsmendat aastat seal ning igati rahul. Aeg on soovitav enne kinni panna, minu max kogemus 2 päeva ette ning ei ole see üldse kallis, kui on kliinikul haigekassaga leping ja endal ravikindlustus olemas. Pigem olen nõus selle eest grammikese (keskmine tavavisiit 5-6 euri) maksma kui kuid ootama…

Tänan sind kommentaari eest :)

