Taas üks uinuv kaunitar leitud


Ma olen paraku selline imelik inimene, kes ei oska joodikutest, narkaritest ja põõsa all külmetavatest asotsiaalidest mööda käia. Kui ma näen, et olukord pole just kiita, siis helistan päästeteenistusele. Kuna mul on “rõõm” elada kurikuulsa Vilde tee 96 ühika lähinaabruse, siis pole sellised kõned just harvad. Nii tänagi.

Szolnoki bussipeatuses oli ennast vihma kätte veelompi kerra tõmmanud kolmekümnendates mehehakatis, kes tavapärase asotsiaalide kamba garderoobi kirjutamata reegleid ei tundunud järgivat. Ta nägi tavaseltskonnaga võrreldes vägagai normaalne välja.

Mulle meenus üks tuttav, kes teinekord tänavale suhkruhaiguse tõttu pikali kukub, seega otsustasin kõigepealt proovida äratamist. Sellise kergemat sorti raputamise peale magaja silmi ei avanud, aga probleemi tõenäolise põhjuse sain sellegipoolest teada. Niimoodi haisevad ainult need tegelased, kes on mitu päeva joonud.

Raputasin korra tugevamini, aga ei, silmi lahti ei tehtud. Karmimaid võtteid pole mina nõus suvalise joobes isiku peal katsetama. Pärast on äkki hoopis mulle kiirabi tarvis.🙂

Seega valisin 112 ja andsin asjast teada. Umbes kahe minutiga saabusid politseinikud ja nemad kasutasid mehe äratamiseks juba palju karmimaid võtteid. Paar-kolm korralikku sinikat saab sellise näpistamise peale kindlasti.

Seejärel lubati minul lahkuda.

This slideshow requires JavaScript.

4 responses to “Taas üks uinuv kaunitar leitud

  1. Freddy Psühhoterrorist! Tavaline lugu, see vend joob ja magab kus juhtub juba mitukümmend aastat.

  2. Aww, magab nagu ilmsüüta lapsuke.😀 Ja tundub tõesti Freddy olema.

Tänan sind kommentaari eest :)

