Kaua kestavad ketsid?


This slideshow requires JavaScript.

Ketsid on jalanõud, mida olen kandnud nii 13-, 23- kui 33-aastaselt. Suviselt vihmasel folgipeol või kasteselt niiskel laagriplatsil on ketsid ideaalsed jalanõud. Paraku on masstootmine jõudnud ka ketside maailma.

Kui ma olin 13, siis kestsid ketsid 1-2 hooaega ja ma polnud teps mitte kodus istuja tüüp. Ma matkasin palju, jooksin, ronisin, sõitsin rattaga.

Kui ma olin 23, siis kestsid ketsid ühe hooaja. Tollal said minu ketsid tunda terviseradadel liikumist ja linnatänavaid. 23-aastaselt kuulusid 7 000-10 000 sammu mu igapäevaste tööväliste harjumuste hulka.

Nüüd olen 33-aastane ja ketsid peavad vastu keskmiselt 150 000 – 200 000 sammu. Kets ei ole enam soodne ja vastupidav jalanõu. Kui käia päevas 10 000 sammu, kuluvad ketsitallad linnatänavatel läbi poole kuuga. Kui käia igapäevased 10 000 sammu metsas, kannatab kets välja kuu aega.

6 responses to “Kaua kestavad ketsid?

  1. Kui osta odavad ketsid supermarketist, siis on see tõepoolest nii. Kuid osta umbes ~4x kallimad (näiteks Converse’d), siis saab ühe hooaaja ikka ära või isegi kaks. Samas muidugi mõttekoht – hind tuleb mõlemal juhul kokkuvõttes umbes sama.

  2. Mmmm… mul on palju ketse, muid jalanõusid väga ei tunnistagi ja IMHO on nende vastupidamine täiesti juhuse asi, ka Converse võib laguneda paari kuuga ning miski no-name Aasia turukets kesta päris pikalt, ühed tundmatud on mul vist juba 4 aastat ning kõlbavad järgmisekski suveks, kuigi kannan neid kõige rohkem.
    Miskid sel aastal soetatud Soome toodang aga kannatas 3 ndl käimist ja vsjo, kumm oli nii rabe, et murdus igalt poolt ning liim oli ka saast, talla servad riide küljest lahti … ja maksid 4x turuketsi hinna. Phäh.

    A lapsepõlves kestsid 1 hooaja kui just järgmiseks nina maga ei lõiganud, Kingpooli stiil … guess why.😛

  3. Kunagi kandsin ketse hirrrrmsasti, mäletan, et iga suve algul sai ostetud uued ketsid (tavaliselt mingid lillelised) ja oligi jalanõude mure suveks murtud. Päris pikka aega ma ketse ei kandnud, isegi ei tea miks. Ja nüüd sain endale tõeliselt mõnusad käimad bartertehingu käigus: ketsid veini vastu. Nüüd on need ketsid näinud nii Viru folki kui Dalai Laamat.
    Meil on koos tore🙂

Tänan sind kommentaari eest :)

